Charakteristické látky, vzdušné siluety. To všetko s vintage nádychom. Presne o tom je nová limitovaná kolekcia GAP a DÔEN, ktorá vám pomôže definovať váš sebavedomý a elegantný štýl.
Po úspešnej minuloročnej úspešnej spolupráci Gap a DÔEN uvádzajú na trh druhú kolekciu kalifornskej vintage klasiky, obohatenú o nové strihy a motívy.
„Naša prvá kolekcia Gap x DÔEN stanovila nový štandard pre to, ako môže spolupráca priniesť nový pohľad na klasiku Gap a vytvoriť vytúžené kúsky, vďaka ktorým budú zákazníci chcieť viac,“ povedal Mark Breitbard, prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Gap.
„Boli sme nadšení úspechom našej prvej kolekcie s Gap,“ hovorí Margaret Kleveland, spoluzakladateľka a generálna riaditeľka spoločnosti DÔEN.
„Naša druhá spolupráca spája nenútenú ženskosť a nadčasový štýl oboch značiek a zároveň oslavuje neuveriteľnú komunitu, ktorá formovala DÔEN,“ poznamenáva s tým, že kampaň predstavuje dlhoročné múzy a podporovateľky – ženy, ktoré obdivujeme a ktoré sú súčasťou našej cesty od samého začiatku.
Dve ikonické značky
predstavujú letnú kolekciu
Medzi produkty, ktoré by nemali uniknúť vašej pozornosti, patria letné maxi šaty s novými motívmi zo stopercentného ľanu.
Nohavice z mäkkej bavlnenej zmesi so zapínaním na gombíky, širokými nohavicami a šikmými vreckami vpredu, v kombinácii s topom z rovnakého materiálu. Alebo ikonická oversized mikina Gap s logom.
Značka DÔEN bola založená v roku 2016 sestrami Margaret a Katherine Klevelandovými a kolektívom partnerov. Ide o viackanálovú módnu a lifestylovú značku, ktorá sa priamo spája so svojimi spotrebiteľmi. Poslaním DÔEN je vytvárať trvalé a krásne kolekcie a zároveň podporovať jednotlivcov vo všetkých aspektoch ich organizácie, dodávateľského reťazca a komunity.
Viac o značke DÔEN sa dozviete na www.shopdoen.com