Popredná európska platforma pre online predaj módy a štýlu Zalando, spúšťa lokálnu verziu letnej kampane s populárnou slovenskou herečkou Táňou Pauhofovou.
Kolekcia sa voľne inšpiruje typickým českým a slovenským letným víkendom a útekom z mesta na vidiecku chalupu, v jednoduchosti a pri hľadaní radosti v zdanlivých malých životných okamihoch. Ide o okúzľujúce a ikonické stvárnenie známych letných scenérií, obohatené o svieži a moderný vzhľad.
Kampaň vytvorená špeciálne pre český a slovenský trh reflektuje porozumenie miestnej kultúry, zvykov a humoru.
Táňa Pauhofová je uznávaná nielen pre svoje herecké umenie, ale aj pre svoj vzťah k móde, sebavedomiu a nenútenému štýlu. „Mám veľkú radosť, že som sa mohla po prvýkrát stať súčasťou kampane Zalando. Leto milujem – jeho ľahkosť, farby, aj chvíle strávené s rodinou a priateľmi v prírode. Téma kampane mi bola veľmi blízka, a verím, že sa tú letnú radosť a bezstarostnosť podarilo zachytiť aj vo vizuáloch, ktoré sme spolu vytvorili,“ hovorí Táňa Pauhofová.
Od chaotického príchodu na chalupu so zbalenými kuframi v ruke, cez prípravu jedla v nepredvídateľnom počasí až po vodnú aktivitu a záver dňa s pohodovou hrou – každý okamih je zachytený prostredníctvom kultúrne relevantných vizuálov, s ktorými sa môžete stotožniť.
Kampaň predstavuje širokú ponuku štýlov dostupných na Zalande, prispôsobenú každodennému životu, so zvláštnym dôrazom na verejnosť nad 35 rokov, ktoré uprednostňuje pohodlie, nadčasovú eleganciu a autentickosť.
Ide o kampaň, ktorá pôsobí realisticky, inšpiratívne a výrazne lokálne. Zalando pozýva zákazníkov objaviť podstatu leta – takú, ktorá odráža aktuálnu chvíľu aj náladu.